Мұғалімдер сайты
Балабақша
7 ноябрь 2017
133
0

Жемістер бағында

Білім беру саласы: Шығармашылық 

Бөлімі:Ән -күй

Тақырыбы: «Жемістер бағында» 

 Мақсаты: Музыкаға деген сезімін ояту қарапайым ырғақтармен би билейді үйрету. 

   

Ұйымдастыру кезеңі

Ән-күй жетекшісінің іс-әрекеті

Балалардың іс -әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық ізденістік

 

 

 

 

 

 

Музыка тыңдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын

 

 

 

Рефлексиялық түзетушілік

 

 

 

Балалармен амандасады. Балалар, келіндер,

Ертегі тыңдап көріңдер!

 («Алма»В. Сутеев )

-Күз мезгілінде бау бақшадағы піскен жемістер жиналады

(Фланелеграф бойынша суреттерді жылжыта отырып әңгімелейді)

- Күздің соңында ағаштардың бәрі босаған, ал мына ағаштың басында жалғыз алма қалып қойыпты. Қоян секіріп,алмаға жете алмайды. Содан кейін ұшып бара жатқан Қарғаға: «Маған алманы алып бер!» деп бұйырыпты. Қарға алманы үзіп жатқанда жерге түсіріп алады. Алма жорғалап бара жатқан Кірпінің үстіне түсіп,оны Кірпі алып кетеді.

 

Ал, балалар, жүріңдер,

Әнді тыңдап көріндер,-

деп Г.Абдрахманованың ертегіге арнап жазылған « Алма саған ризамын, дөңгелене қоршаймыз» әнін орындау. Балаларды шеңбермен алып жүреді. Би қимылын көрсетіп, әнді айтуға үйретеді.

- Балалар, алманы алуға не келді?-

- Онда қоян болып секірейік.

-- Одан кейін не келді?

-- Кәне, кәне ,ұшайық, қанатымызды қағайық. -Тағы да не келді?

- Алманы қайсысы алып кетті?

« Күз» (С Кибирова ) Балалар,ертегіні әрі қарай музыка әуенімен тыңдап, не болатынын білейік. Бұл шығарма өте баяу,созыңқы.нәзік екен. (Фланелеграфпен суретті көрсетіп, ертегінің соңы не болғанын сұрап, балаларды қызықтыру). Сөйтіп, Кірпі алманы алып бара жатса, Қоян мен Қарға жібермей: «Менікі, менікі»,- деп таласыпты. Осы кезде алдынан Аю шыға келіпті:

- Мені оятып жіберген кім, а-а-а-а?!

-Балалар,кәне бәріміз орнымыздан тұрып, Аюмен бірге қорбаңдап жүріп ән айтайық.

Музыка тыңдау: « Қоңыр аю қорбаңбай» (Музыкасын жазған Б Дәлденбай).

Аю сәл ойланып барып, алманы бәріне бірдей бөліп беріп, барлығын татуластырады.

Ойнаймыз, ойнаймыз,

Ойынға біз тоймаймыз.

«Қандай жеміс жетпейді?» ойыны. Қоян бізге жемістер беріп жіберіпті. Балаларға жемістерді көрсетіп, атап айтқызу.Бәрін көрсетіп барып, бетін орамалмен жабады. Сездірмей бір жемісті алып қояды да, қайтадан сұрайды. Бұл есте сақтау қабілетіне арналған ойын.

 

Балалар,ойынға өте жақсы қатыстыңдар,келесі келгенде жемістердің бәрін естеріңе түсіріңдер. Жарайсыңдар!.

 

Балалар залға бірінің соңынан бірі кіріп қатарға тұрады.

Амандасады

Суретке мұқият қарап ертегіні тыңдайды

 

 

 

Көргендерін айтады: Қоян келді. Қарға ұшып келе жатыр.

Кірпі алманы алып кетті.

 

 

 

Балалар шеңбермен жүріп, музыканы тыңдайды. Ертегі кейіпкерлерінің қимылдарын қайталайды.

Қоян келді.

Қоянболып секірді

. Қарға келді. Қарға болып қанат қағады.

Кірпі келді

Алма Кірпінін үстіне түсті.

 

 

 

 

« Алмаға таласып жатыр»-деп айтуға тырысады.

Балалар «Аюдың келуі»жаттығуын жасайды. Балалар Аюға алманың оғиғасын айтып береді.

 

 

 

 

 

 

Ойнаймыз.

 

 Алма,алмұрт.Балалар көріп, келесі ойнағанда есіне сақтап қалуға тырысады

 

  

Балалар қатарға тұрып қоштасады

 

 

 

 

Біледі:  Музыканы тыңдауды, әңгімелеп айтуды.

Игереді: музыка әуенімен Аю, Қоян,Қарға қимылдарын жасауды, жемістерді ұстауды.

Меңгереді: музыка ырғағымен шеңбермен жүру,шеңберді кішірейту, үлкейту қимылдарын біледі.

Музыка жетекшісі Абаева М А

Тексерген әдіскер Каримова М С

 

 

Пікір беру