Мұғалімдер сайты
Балабақша
16 ноябрь 2017
145
0

Би ырғағын жаттықтыру

Технологиялық карта Ұйымдастырылған оқу- іс әрекеті Күні: 06-07.10.2014 Білім саласы: Шығармашылық Пәні: Ән күй Тақырыбы: Би ырғағын жаттықтыру. Мақсаты: Балалардың адымың ширақ орындауға талпындыру. Би қимылдарын игеру, билеуге деген қызығушылығын дамыту. Биді көңілді қабылдау, тыңдау ынтасына тәрбиелеу. Іс-әрекет бөлімдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті ынталандыру сезімді ояту Шаттық шеңбері. Қайырлы күн, ұстазым, Қайырлы күн, достарым Ойын – ойнап, би – билеп, Ән саламыз біз бүгін. Әуен ойналады, балалар ұстазбен сәлемдеседі. Тілек айтқызу. Балаларды қимыл – қозғалыста жасату. Сәлеметсіз бе! Балалар бір – бірлеріне жылы тілектер айтқызу. Ізденістер ұйымдастыру Балалар бүгін сендермен би ырғағын жаттықтыру деген сабақ өтеміз. 1. Балалардың адымың ширақ орындауға талпындыру. 2. Би билеу қимылдарын игере білуге үйрету. «Жұбыңды тап» ойынын сергіту сәтіне үйлестіріп, талапқа сай би элементтерін жасап, орындарына отырады. Тақпақ айтып би билету. Айгөлек – ау айгөлек, Айдың жүзі дөңгелек, Айдай толған кезімде, Би- билеймін дөңгелеп, - демекші балалар биін тамашалаймыз. Балалар музыка ойналады би ырғағын жаттықтыру Аяқ адымың ширақ орындату Балалар би билеу қимылдарын көрсету Би арқылы сергіту сәтін жасайды. Балалар би ырғағын көрсету. қорытындылау өзін-өзі бағалау Балалар бүгін біз би ырғағын жаттықтыра алдық па? Тақпақ айтқан қиын болды ма? Сергіту сәті сендерге ұнады ма? Балалар сұрақтарға толық, түсінікті жауап береді. -Жарайсыңдар, әрқашан осылай өнерлі болып жүріңдер. Рахмет сендерге. Ия Жоқ Ия өте қызықты өтті Күтілетін нәтиже Білуі тиіс: Би ырғағын толық жаттықтыра ала білу керек. Түсінігі: Би қимылдарын түсіне білу. Көрсете білуі: Әр түрлі би қимылдырың көрсете білуі. Технологиялық карта Ұйымдастырылған оқу- іс әрекеті Күні: 06-07.10.2014 Білім саласы: Шығармашылық Пәні: Ән күй Тақырыбы: Би ырғағын жаттықтыру. Мақсаты: Балалардың адымың ширақ орындауға талпындыру. Би қимылдарын игеру, билеуге деген қызығушылығын дамыту. Биді көңілді қабылдау, тыңдау ынтасына тәрбиелеу. Іс-әрекет бөлімдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті ынталандыру сезімді ояту Шаттық шеңбері. Қайырлы күн, ұстазым, Қайырлы күн, достарым Ойын – ойнап, би – билеп, Ән саламыз біз бүгін. Әуен ойналады, балалар ұстазбен сәлемдеседі. Тілек айтқызу. Балаларды қимыл – қозғалыста жасату. Сәлеметсіз бе! Балалар бір – бірлеріне жылы тілектер айтқызу. Ізденістер ұйымдастыру Балалар бүгін сендермен би ырғағын жаттықтыру деген сабақ өтеміз. 1. Балалардың адымың ширақ орындауға талпындыру. 2. Би билеу қимылдарын игере білуге үйрету. «Жұбыңды тап» ойынын сергіту сәтіне үйлестіріп, талапқа сай би элементтерін жасап, орындарына отырады. Тақпақ айтып би билету. Айгөлек – ау айгөлек, Айдың жүзі дөңгелек, Айдай толған кезімде, Би- билеймін дөңгелеп, - демекші балалар биін тамашалаймыз. Балалар музыка ойналады би ырғағын жаттықтыру Аяқ адымың ширақ орындату Балалар би билеу қимылдарын көрсету Би арқылы сергіту сәтін жасайды. Балалар би ырғағын көрсету. қорытындылау өзін-өзі бағалау Балалар бүгін біз би ырғағын жаттықтыра алдық па? Тақпақ айтқан қиын болды ма? Сергіту сәті сендерге ұнады ма? Балалар сұрақтарға толық, түсінікті жауап береді. -Жарайсыңдар, әрқашан осылай өнерлі болып жүріңдер. Рахмет сендерге. Ия Жоқ Ия өте қызықты өтті Күтілетін нәтиже Білуі тиіс: Би ырғағын толық жаттықтыра ала білу керек. Түсінігі: Би қимылдарын түсіне білу. Көрсете білуі: Әр түрлі би қимылдырың көрсете білуі.

Пікір беру