Мұғалімдер сайты
Негізгі бет / Қазақ тілі әдебиет
19 март 2016
1452
0

І. Жансүгіров. Күйші

Қысқа мерзімді сабақтың жоспары

     11.04. 2014

 

                                 Әдебиет

 

 

9 «А» сыныбы

 

 

Сабақтың тақырыбы:

І. Жансүгіров «Күйші» поэмасы

 

 

«Күйші» поэмасындағы кейіпкерлер сипатын сан қырынан жан-жақты ашу,

Тақырып бойынша туындаған мәселелерді өз бетімен шешуге, пікір алмасуға дағдыландыру, ойларын негіздеуге, дәлелдеуге жаттықтыру.

Дерек көздері

Оқулық, хрестоматия, әдістемелік нұсқаулық, қазақ тілі мен әдебиеті методикалық журналы

 

Күтілетін   нәтижесі:

Поэма  туралы толық мәлімет алады, кейіпкерлер бейнесін талдайды, алған білімдерін шығармашылық жұмыстар арқылы жүзеге асырады. Топта бірлесе жұмыс істей отырып, бір біріне көмек қолдарын созады, ынтымақтастыққа үйренеді.

 

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, үлестірмелі қима қағаздар, суреттер, стикер, А4 форматтағы қағаздар, бояулар, жұмыс қабырғасы.

Оқыту әдістері:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

СТО,

АКТ,

Жеке, топтық, жұптық,

диалог,

көшбасшылық

бағалау

Сабақ кезеңдері

Әдіс-тәсілдер

           Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

       1-кезең       Ұйымдастыру

Психология

лық тренинг

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Ән жолдары арқылы топқа бөлу. Бағалау парағына әр тапсырма сайын баға қойып отыру керектігін ескерту.

Ән жолдары арқылы топқа бөлінеді.

2-кезең

Үй тапсырмасын тексеру

«Жұмыс қабырғасы»

«Күйші» поэмасының мазмұны бойынша топтар бір-біріне сұрақтар дайындату                

Сұрақтар дайындап, басқа топтың жұмыс қабырғасына

іледі, өз жұмыс қабырғаларындағы сұрақтарға жауап береді.

3 – кезең   Қызығушылықты ояту

«Ой қозғау» стратегиясы

     Оқушыларға күй тыңдату

Сыныптағы күйші бала Әли күй орындайды, қалғандары көздерін жұма отырып тыңдайды.

       4-кезең

Мағынаны тану

 

Топтық      жұмыс.

 

 

І   топ   Күйші бейнесіне модель құрау

ІІ топ Күйші бейнесіне модель құрау

ІІІ топ Қарашаш бейнесіне модель құрау

ІV топ Қарашаш бейнесіне модель құрау

Топта ақылдаса отыра, постер жасап, әр топтан бір оқушы шығып өз модельдерін қорғайды.

       2 тапсырма

   РАФТ

Стратегиясы

Талантты және дарынды балалармен жұмыс.

 

Роль-оқушылар, Аудитория-Күйші, Қарашаш, Форма-хат, Тақырып- «Күй күдіреті»

 

Оқушылар өздері

нің аттарынан поэма   кейіпкер

леріне хат жазады

5-кезең

       Ой толғау

     Қорытындылау

Жеке жұмыс

«Төрт сөйлем»

«Төрт сөйлем» тәсілін өткізу үшін қима қағаздар тарату: пікірін 1 сөйлеммен, дәлел –1 сөйлем, мысал-1 сөйлем, қорытынды-1 сөйлеммен жаздырту

Жеке жұмыс арқылы өз білімдерінің деңгейін саралайды.

Кері байланыс

Смайлик

Смайликтер арқылы өздеріңнің көңіл-күйлеріңді білдіріңдер.

 

Смайликтерден өз көңіл-күйлерін табады, себебін түсіндіреді.

     Бағалау

 

Бағалау парақшасындағы критерийлер бойынша бағалау

 

 

Топта өзара бағалау парағы арқылы топ мүшелері бірін-бірі бағалайды.

Үйге тапсырма

 

«Күй құдіреті» ойтолғау жазу

 

           
Ілмектер:сабақ
Пікір беру