Мұғалімдер сайты
Технология
18 ноябрь 2015
2789
0

Бисермен тоқымашылық

Талдықорған қаласы.

 «Мойнақ ауылы» № 23 орта мектеп

  Мұғалімі: Медетбекова Бахтыгуль Кабдиловна

Пән: технология, 

ашық сабақ, 9 «А» сынып

 

Сабақтың тақырыбы. Бисермен тоқымашылық.

Мақсаты: оқушыларға бисермен тоқымашылық технологиясын меңгерту.

Міндеттері:

  1. Бисердің тарихы, қолданылуы туралы мағлұмат беру, бисерден гүл тоқу технологиясын үйрету.
  2. Оқушыларды шыдамдылыққа,әсемдікке, ұқыптылыққа, сапалы жұмысқа тәрбиелеу.
  3. Оқушылардың ойлау қабілетін, өз бетінше тоқу шеберлігін дамыту.

Сбақтың типі: аралас сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ- жауап, баяндау, сарамандық, демонстрациялық.

Пәнаралық байланыс: бейнелеу, тарих, математика.

Қажетті құрал –жабдықтар: бисер,  мыс сым, сызғыш, үлгілер, интер белсенді тақта, компьютер, слайд дискісі.

 

Сабақтың барысы

І.Ұйымдастыру кезеңі.(1 мин.)

  1. Оқушыларды түгендеу.
  2. Сабаққа дайындығын тексеру. ( жұмыс орындарын тексеру )
  3. Техника қауіпсіздігін ескерту.
  4. «Қар көшкіні» ойын.

ІІ.  Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.(2 мин.)

ІІІ. Білімді тексеру кезеңі.(5 мин.)

  1. Бисер дегеніміз не?
  2. Биермен қандай бұйымды әшекейлейді?
  3. Бисердің қандай түрлері бар?
  4. Бисер өріміне қандай материалдар қажет?
  5. Кестелеу үшін қандай канва және бисер қажет?
  6. Бисерді кестелеуге арналған қандайтігіс түрлерін білесіңдер?
  7. Қандай бұйымдарды бисермен кестелейді?

ІҮ. Мақсат қою кезеңі. ( 2 мин.)

Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.

Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Бисермен тоқымашылық» , сабақтың мақсаты оқушыларға бисермен гүл  тоқуды үйрету және  технологиясын меңгерту.

Ү. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі. (5 мин.)

Бисермен тоқымашылық Англияда Викториандық және Эдвардиандық дәуірде кеңінен тарады, сондай- ақ Солтүстік Америка үндістердің рәсімдеу шараларына киетін киімдерін де бисермен әшекейлейтін болған. Оңтүстік африкалық зулустар бисер таспасын, мерекелік белдіктер мен жабуларды әшекейлеуге пайдаланылған.

                     Бұйымға қадалған әрбір бисер түсінің өзіндік мағанасы болған, олардың үйлесімділігі  түстер тілінде сөйлеуге мүмкіндік берген. Бір жерден екінші «белдік- хаттар» беріп жібергенде, түстер үйлесімділігінен хат алушы бұл жақсы хабар ма әлде жоқ па бірден білетін болған.

                      Енді бисер тоқымасы, негізінен, декоративті сипатта, алқа дайындауға (сырға,білезік), картина, панно, бонсай ағаштарын, түрлі гүгдерді, әртүрлі сүйкімді заттар жасауға қолданылады. Бисерден тоқылған гүлдер дүкенде өте қымбат тұрады,  оны біз өз қолымыздан да жасай аламыз. Бұндай гүлдерді, ағаштарды декоративті зат ретінде үйге қоюға және  сыйлыққа беруге болады.

        Бисерден гүл жасау үшін бізге сым, гүлдің түсіне сәйкес бисер және жапырағына жасыл түсті бисер,  жуан сабаққа арналған темір, жапсырма таспа, гүлді отырғызатын ыдыс, цемент, құм керек.

         Демонстрациялық кезең.(5мин)

  1. Тоқылған гүлдерді көрсету.
  2. Гүл жапырақшаларын жасатып көрсету, біріктіруін көрсету.

ҮІ. Жаңа сабақта түсінгенін тексеру кезеңі. ( 5 мин.)

1.Бисермен тоқымашылық қай дәуірден басталды?

  1. Биермен тоқымсашылық әдісін қолданып қандай бұйымдар жасауға болады?
  2. Бұйымға қадалған әрбір бисер түсінің өзіндік мағанасы қандай болған?

Сергіту кезеңі. 4(мин.) Ойын жүргізу.

ҮІІ. Бекіту кезеңі. (10 мин.)

Сарамандық жұмыс.  Гүл  жасау.

  1. Жұмыс орнын дайындау.
  2. Техника қауіпсіздігін ескерту.( бисерді ыдысқа салу, сымды, бисерді ауызға салмау)
  3. Сымды өлшеп қиып алу.
  4. Бисерді тізу.
  5. Орау тәсілі.
  6. Жапырақшаларды біріктіру.
  7. Сабағына бекіту.
  8. Таспамен орап әшекейлеу.

 9.Сапасын тексеру.

 

І- кезең тексеру: жұмыс орнын, техника қауіпсіздігін тексеру.

ІІ- кезең тексеру: жасалу технологиясының дұрыстығын, бір –бірін тексеру, қатесін түзету.

ІІІ- кезең тексеру: жұмысты жинау, жіберген қатенің себебін анықтау, түзету, жақсы жұмыстарды мадақтау.

Бағалау (4мин.)

 

ҮІІІ. Үйге тапсырма беру кезеңі. (2 мин.)

  1. Жұмысты аяқтау, 103-104 бет оқу.
  2. Бөлмені жинастыру.
Ілмектер:бисер
Пікір беру