Мұғалімдер сайты
Технология
23 март 2018
31
0

Жүннен картина жасау

 

Ұзақ  мерзімді  жоспар  бөлімі:  Жүннен  картина  жасау

Мектеп:  С.Сауранбев  атындағы  орта  мектеп

Күні:

Мұғалімнің есімі:  Абдихамитова  Мөлдір

Сынып: топпен  жұмыс

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы  сабақта  қол  жеткізілетін    оқу  мақсаттары

ü    Киіз  басуды  жаңғырту  арқылы  оқушыларды  шығармашылыққа  баулу, жүннен  жасалатын  бұйымдармен  таныстыру.

ü    Жаңа  технологияларды  басшылыққа  ала  отырып,  халық  қолөнерінің  үлкен  ықпалы  мен  пайдасы  және  қолөнерінің  сыры  мен  ерекшеліктері  мағлұмат  беру,  жасау  технологиясын  үйрету.

Сабақ мақсаттары:

Жүннен  картина  жасау  техникасын  көрсете  алады;

Түстер  үйлесімділігін  және орындау  техникасын  меңгереді;

Жетістік  критерилері

Жүннен  картина  жасау  әдісін  ерекшелігін  мен  артықшылығын  және  де  қолжетімділігін  байқай  алады;

Тілдік мақсат

Оқушылар:

-          Жүннен  картина  жасау  өнері мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін зерттеп, сипаттама береді;

-          Өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында)

-          Үш  тілділік қағидасын  пайдалана  отырып   Сабақ  барысындағы  кейбір  маңызды  элементтерді    қазақ, ағылшын,  орыс  тілдерінде  айтады; 

Құндылықтарды    дарыту

Жеке  жұмыс  орындау  кезінде  өзін-өзі  дамыту  және жұппен,  топпен,  ұжыммен  жұмыс  істеу  барысында өзгелердің  жауабын  көңіл  бөліп  оларды талдау құрмет,  серіктестік, өз  ойын  сынып  алдында қорғай  білу  құндылықтарын  дамыту.

Пәнаралық  байланыс

Тарих,  бейнелеу,  сызу,  математика

АКТ  қолдану  дағдылары

Жүнен  картина  жасау  жайында  аудио  көрсетілім,  презентация

 

Бастапқы  білім

Жүннен  картина  жасау

 

Сабақ  барысы

 

Сабақтың  жоспарланған  кезеңдері

 

Сабақтағы  жоспарланған  іс - әрекет

 

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

5 МИН

І.Ұйымдастыру  кезеңі:  Оқушыларды  түгендеу,  сынып  тазалығынамән  беру,  оқушы  назарын  сабаққа  аудару.

ІI.Сабақтың  тақырыбын  мақсатын  таныстыру

 

Шаттық шеңбер
Сәттілік біздер тілейік,
Мен саған, сен маған.
Күндей күліп жүрейік,
Күннің нұрын төгейік,
Мен саған, сен маған

 

 

 

 

 

 

Сабақ  барысы

30 МИН

 

III.  Жаңа  сабақ:

Қай  халықтың  болмасын  ұлттық  мұрасы,  халықтық  қазынасы-  қолөнері  болып  табылған. Халық  шеберлері  ұлттық  қолөнер  бұйымдарын  жасау  арқылы сол  халықтың  этикалық  және  мәдени  ұлттық  дәстүрін  көрсете  білген. Атадан  балаға  жалғасып  келе  жатқан  ұлттық  қолөнерді  өткен  ғасырда  жоғалтып  ала  жаздап,  егеменді  ел  болғалы  өз  мәдениетімізді,  саот- дәстүрімізді,  рухани-  сән-  салтанатымызды,  ырым- наным, әдет- ғұрып, тұрмыс- тіршілік  болмысымызды  қайта  жаңғыртып,  қазақ  қолөнері  қайтадан  ел  арасыне,  білім  ордасына  бірте- бірте  тамаша  үлгілермен  енді.Халқымыздың  дәстүрлі  тұрмысында  киіз  бұйымдарын  жасау  жетекші  орын  алады.  Берекелі,  салмағы  жеңіл, фактурасы  жұмсақ  және  жағымды,  ауа  өткізетін  және  жылу  ұстайтын   қасиеттері  бар  материал  болып  табылатын  киізді  түрлі  бұйым  жасауда  басқа  ештеңе  алмастыра  алмайды.  Киіз  басу  ұжымдық  үрдіс,  бұған  әдетте  көрші  әйелдер  мен  қыз- келіншектер  шақырылған  Күллі  еңбек  үрдісі  ән  салумен,  әзіл  айтумен,  рәсімдік  әрекеттермен  астасып  жататын  болған.

Қазіргі  кезде  киіз  бұйымдары  нағыз  қауырт  өркендеу  үстінде.  Бұл  икемді   және  пластикалық  қасиеті  бар  материал  іс  жүзінде  бүкіл  әлемге  танымал. Қазіргі  шеберлер  бұйым  жасауда  өте  кең  ауқымда  киізді  пайдаланады. Ол  жиһаз  бен  интерьер  заттарынан,  пуфиктер  мен  орындықтарды  сәнді  кілемшелерінен,  перделер  мен  жастықтардан,  үстелге  қойылатын  сәнді  жаймалар  мен  мата  салфеткаларға  арналған  сақиналардан,  ыстық  жұмыртқаларға  арналған  қорапшалардың  қаптамаларынан,  шамдардың  абажурларынан  және  перделердің  безендірмелерінен,  сәнді  панно  мен  еденге  төсемтін  кілемдерден  тиісті  орын  алған. Бұл  тамаша  материалды  модельерлерде өз  назарынан  тыс  қалдырмаған.  Олар  қазіргі  заманғы  әр түрлі  технологияларды  пайдалана  отырып,  сан  түрлі  фактуралар  мен  маталарды- жібек,  мақта,  кендір,  тоқыма  заттард  үйлестіре  отырып,  нағыз  өнер  жауһарларын  жасап  жүрБұл  тамаша  материалды  модельерлерде өз  назарынан  тыс  қалдырмаған.  Олар  қазіргі  заманғы  әр түрлі  технологияларды  пайдалана  отырып,  сан  түрлі  фактуралар  мен  маталарды- жібек,  мақта,  кендір,  тоқыма  заттарды  үйлестіре  отырып,  нағыз  өнер  жауһарларын  жасап  жүр.  Киімге арналған  киіз  бижутерия  мен  аксесуарларды  да  кездестіруге  болады. Олардың ішінде- моншақ,  сәнді  түйме,  шаш  қыстырғыш,   бөкебай  мен  білезіктер,  белдіктермен  сөмкелер,  әмиандар  мен  ұялы  телефондарға  арнадған  қаптамалар,  жеңіл  аяқкиім,  тіпті  етіктер,  бөріктер  мен  береттер,  косметика  қалталары  мен  құжаттар  үшін  мұқабалар,  бизнес-  папка  мен  пеналдар  бар.

Қазіргі  заманғы   технологиялар  киізді  жылдың  кез  келген  уағында,  шағын  орында    және  азғана  шығын  шығарып  жасауға  мүмкіндік  береді.  Киіз  бұйымдар  дайындау  тіпті  балалардыңда  қолынан  келеді,  тек  оған  белгілі  бір  машық  пен  төзім  керек. Киіз  жасаудың  дымқыл  және  құрғақ әдістері  деп  аталатын  жолдарының  бірнеше  техникалық  тәсілі  бар.

Бірінші  әдіс:  атынан  көрініп  турғандай,  суды  және  киіз  басу  үрдісін  жылдамдататын  құралдарды  қажет  етеді.Оның  сабын  немесе  «Турбо» тәрізді  арнайы  жуғыш  құрал  болуы  ықтимал.

Екінші  әдіс:соңғы  кезде  пайда  болды.  Ол  жазық  заттарды  да, жұмыр  көлемі  бар  заттарды  да  жасауға  мүмкіндік  береді.  Онда  арнайы  инелер  қолданылады. Бірімен- бірін  үйлестіре  қолданғанда,  олар  шығармашылық  үшін  шектеусіз  мүмкіндік  туғызды.

 Қажетті  материалдар:

Жүн (нақты  жасалмақ  затқа  байланысты  меринос,  қылшық  жүнді  немесе  биязы  жүнді  флис)

 

 Инелер  техникасы:  жазылған  жүнді  арнайы  инелердің  көмегімен  тығыздау-  киізді  басу  деп  .Жұмыр  детальдарды  әзірлеу  кезінде  бұл  техника  жабыстыруды  еске  салады.  Сондай-ақ,  құрғақ  басуды  кейде  фильцнаделдеу  деп  те  атайды.  Бұл  жүнді  алдынала  тығыздауды  білдіретін  неміс  сөзінен  шыққан (флиз- эүн,  надел-  ине).  Ағылшын  нұсқасында  бұл  техника  неедлефелтинг  деп  аталады. Инелерге  арналған  арнайы  сұғындырмалар  да  болады,3-10  инеге  дейін  орнатылатын  сұғындырмаларды  пайдалануға  болады.  Инелер  өте  өткір  және  морт  сынғыш  келеді. Жұмыс  біткен  соң  инелерді  арнайы  қаптамаларда  сақтау  керек  неменсе  поролонға  шаншып  қою  қажет.

Бұл  әдістің  артықшылығы:

Суреттің  шекарасын  айқын  етіп  салуға  мүмкіндік  береді;

Бұйымды  жұмыс  барысында  түрлі  детальдармен  толықтыруға  болады

Түрлі  тәсілдердің  бірнеше  түрін  пайдалануға  және  әр  түрлі  материалдарды  араластыруға болады

Тура  жасалмаған  суретті  түзетуге  немесе  салынған  суретті  мүлдем  алып  тастауға  болады

Сарамандық  жұмыс:

1.      «Шеберлер» 2. «Ісмерлер»  құрғақ  тәсілмен  жұмыс  жасайды.

2.      Топтық  ережені ұстану

3.      Қауіпсіздік  ережелері  басшылыққа  алу.

4.       Жұмыс  орнын  жинақы  ұстау

Үлгі  бойынша  жұмыс  жасау.

 

 

 

Бейне  баян  АКТ  көрсетілім

 

 

 

 

Сабақтың  соңы

5 МИН

Бағалау ҮІ.сабақты  қорытындылау

Бес  жолдық  өлең  құрау

Кімді?--------------тыңдаймыз

Не  істеуді?----------ойлаймыз

Нені?--------------үйлестіріп

Нелер?---------- жасаймыз.

-------------үйлестіріп

Нелер?---------- жасаймыз.

Жүннен  жасалған  картина:  гигиеналық  жағынан( әдемі,  сәнді)

Пайдалану  жағынан( төзімді)

Эконмикалық  жағынан(  бағасы  арзан)

ҮІІ. Бағалау  жақсы  шыққан  жұмыстарды  көрсетіу

ҮІІІ .Үйге  тапсырма  жұмыстарын  аяқтау.

Кері  байланыс:  «Блоб ағашы» 

Мен  ......   үйрендім.

Мен ......  ендң  жасай  аламын.

Сөйлемдерін аяқтап  Блоб  ағашына  жапсыру.

Блоб ағашы тасiлi - окушынын өзiн-өзi бағалауға арналған тамаша тасiл. Мынау бiр турi. Сабақ сонында оқушы сабақта өзiн калай ұстады, қандай дарежеде өз бiлiмiн көрсете алды, ағаштан өзiн тауып бояп қояды. Жұппен жақсы жұмыс iстесе құшақтасып отырған екi адамды белгiлейдi. Сабаққа араласпаса жерде бұртиып жатқан баланы бояп қояды.т.с.с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

             

 

 

 

Пікір беру